مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 20:002016-10-01سياسي

برگزاری کنسرت در قم «خلاف شرع» بود


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری کنسرت در شهر قم گفت: این حرکت مصداق حرکتی کاملاً خلاف شرع و مغایر با ارزش های دینی و مصداق بارز منکر بود آن هم در شهر مقدس قم که عش آل محمد (ص) و کانون مرجعیت دینی و محل تحصیل 80 هزار طلبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید احمد خاتمی در پی برگزاری کنسرتی در شهر مقدس قم اظهار داشت: حوادثی که این روزها در شهر قم با برگزاری کنسرت و حواشی آن صورت گرفته است، برای هیچ متدینی باورکردنی نیست.

این دیگر گزارش و شایعه نیست که آقایان آن را تکذیب کنند بلکه بنده فیلم و تصاویر و گزارش آن را مشاهده کرده ام.

وی افزود: این حرکت مصداق حرکتی کاملاً خلاف شرع و مغایر با ارزش های دینی و مصداق بارز منکر بود، آن هم در شهر مقدس قم که کانون مرجعیت دینی و محل تحصیل 80 هزار طلبه است، شهری که حتی قبل از انقلاب هم بی حجاب ها چاره ای نداشتند جز آن که حریم آن را نگه دارند.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به واکنش شدید آیت الله صافی گلپایگانی در این باره، تاکید کرد: این اعتراض، اعتراضی دینی است و نه سیاسی.

ایشان با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه از قبیل بیکاری، فقر، رکود، فضای مجازی آلوده، تصریح کردند که آقایان به جای حل این مشکلات، به نشر منکر پرداخته و زمینه ایجاد اعمال خلاف شرع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنسرت در قم «خلاف شرع» بود

برگزاری کنسرت در قم «خلاف شرع» بود