مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 19:502016-10-01سياسي

تقدیر از استقبال پرشور مردم قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید


دفتر رییس جمهور در پیامی از استقبال گسترده و پرشور مردم ولایتمدار استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید، تقدیر کرد.

- استقبال گسترده و پرشور مردم ولایتمدار و شریف استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه دیگری از همبستگی و عزم ملی را برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر به نمایش گذاشت و افق روشن دیگری در مسیر تلاش خادمان ملت و دولت تدبیر و امید گشود.

استان باستانی قزوین که سابقه مدنیت در آن به هزاران سال پیش از میلاد می‏رسد، از مراکز مهم علمی و ادبی بوده و سرشار از برکات و مواهب طبیعی است.

این سرزمین در دوران مختلف، جایگاه رفیعی در تاریخ ایران عزیز داشته و همواره بزرگان و علمای نامداری در خود پرورش داده است که نقشی تاثیرگذار در اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی از خود برجا گذاشته اند.

این پهن دشت پرنقش و نگار، در سایه برکات و نزولات البرز باشکوه، هم ‏اکنون نیز از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های بسیار مطلوبی برای توسعه منطقه ای و ایفای نقش راهبردی در عرصه تحقق برنامه های، به‏ ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور برخوردار است.

شرایط ویژه آب و هوایی، وجود منابع آبی، زمین حاصلخیز و نیروی انسانی توانمند و متخصص، به ویژه جوانان آرمانگرا و پرشور، می تواند این منطقه را به یکی از قطب‏های تولید داخلی از جمله در زمینه محصولات کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از استقبال پرشور مردم قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید

تقدیر از استقبال پرشور مردم قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید