مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 18:412016-10-01بين الملل

مسعود و نیچروان بارزانی به تهران می آیند


رییس و نخست ‏وزیر منطقه کردستان عراق در چارچوب تلاش برای توسعه روابط میان ایران و عراق، هفته آینده به تهران سفر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، یک مسئول در وزارت خارجه ایران در گفتگو با پایگاه خبری الوقت گفت: مسعود بارزانی رییس منطقه کردستان عراق و نچیروان بارزانی نخست وزیر آن طی روزهای 12 و 13 اکتبر(21 و 22 مهرماه) در دیداری رسمی وارد تهران خواهند شد.

دو مقام ارشد منطقه کردستان عراق در سفر به ایران با مسؤولان ایرانی درباره روابط دوجانبه و برخی مسایل اقتصادی، سیاسی، امنیتی و مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر می کنند.

دو طرف همچنین تلاش های عراق و ایران برای نابودی تروریسم بویژه گروه تروریستی داعش و نبرد آزادسازی موصل را مورد بحث و بررسی قرار خواهند.

سفر مسؤولان کُرد به تهران، پس از گذشت چند روز از گفتگوهای مسعود بارزانی و حیدرالعبادی نخست وزیر عراق در بغداد به منظور هماهنگی تلاشهای پیشمرگه و نیروهای عراقی برای شروع نبرد آزادسازی موصل، صورت می گیرد.

انتهای پیام/ح http://fna.

ir/PMWBDQ نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود و نیچروان بارزانی به تهران می آیند

مسعود و نیچروان بارزانی به تهران می آیند