مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 18:402016-10-01سياسي

پذیرش تعهدات FATF باید از مجلس بگذرد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر مخالفت ها با گروه ویژه اقدام مالی گفت: پذیرش تعهدات FATF در مسائلی که مرتبط با تغییر قوانین و یا نقض قوانین است با مجلس خواهد بود.

- محمدرضا پورابراهیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، افزود: موضوع FATF از حدود سه ماه پیش در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفت و جمع بندی ای که در این راستا انجام شده است و به زودی گزارش آن در صحن علنی قرائت می شود، موید این است که دولت جمهوری اسلامی ایران برای اجتناب از اقداماتی که علیه کشور ما به ویژه در خصوص موضوعات مرتبط با مسائل بانکی و پولی انجام شده، توافقی را با طرف های مقابل انجام داده که در آن توافق، مجموعه اقداماتی تعریف شده است.

وی گفت: این مجموعه اقدامات که در قالب اکشن پلن از آن نام برده می شود ، بعضا مواردی است که باعث نقض قوانین و مقررات داخلی ما می شود و شرایطی را ایجاد می کند که نیازمند به تدوین قوانین جدید است .

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بعضی از این موارد در حوزه اختیارات دولت محسوب می شود اظهار داشت : آنچه در جلسه اخیر مجلس و در صحن علنی با حضور وزیر اقتصاد جمع بندی شد این بود که موارد مرتبط با حوزه اختیارات دولت در قالب همان توافق دنبال شود و دولت بتواند همکاری خود را با FATF انجام دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش تعهدات FATF باید از مجلس بگذرد

پذیرش تعهدات FATF باید از مجلس بگذرد