مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 18:162016-10-01سياسي

مدیر کل روابط عمومی شهرداری قم: همایش نگاهی گذرا به شهرسازی قم برگزار می شود


مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت: همایش نگاهی گذرا به شهرسازی قم به همت شهرداری و با حضور استاد برجسته ایتالیایی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید رضا عابدی خرسند گفت: همایش نگاهی گذرا به شهرسازی قم توسط شهرداری و با مشارکت مدرسه اسلامی هنر، موسسه قم پژوهی، نمایندگی وزارت خارجه در استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن همایش های رضوان شهرداری قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش با حضور پروفسور ژوآنی اسپالا معمار و استاد برجسته ایتالیایی، کارشناسان معماری و شهرسازی و مدیران استان برگزار و در خصوص ضرورت استفاده و بهره مندی از معماری ایرانی و اسلامی در شهرسازی شهرهای مذهبی و جلوگیری از هجوم فرهنگ معماری غربی سخنرانی خواهد شد.

عابدی افزود: با توجه به بازدید سال گذشته پروفسور اسپالا از محلات مختلف شهر قم و انتقادات مطرح شده در خصوص سنخیت نداشتن معماری شهری قم با شاخصه های معماری اصیل ایرانی و اسلامی، برگزاری این همایش با دستور تشریح مشکلات و معضلات معماری شهری قم و ارائه راهکارهای لازم در این خصوص در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: علاوه بر پروفسور اسپالا، سرپرست معماری و شهرسازی شهرداری قم و رییس مدرسه اسلامی هنر نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل روابط عمومی شهرداری قم: همایش نگاهی گذرا به شهرسازی قم برگزار می شود

مدیر کل روابط عمومی شهرداری قم: همایش نگاهی گذرا به شهرسازی قم برگزار می شود