مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 17:552016-10-01حوادث

انهدام 3 باند وارد کننده مشروبات الکلی خارجی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و انهدام 3 باند بزرگ وارد کننده مشروبات الکلی به داخل کشور خبر داد و گفت: اعضاء این باند قصد توزیع گسترده مشروبات الکلی خارجی را داشته اند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دادخدا سالاری افزود: ماموران اداره اطلاعات این استان در راستای مبارزه با دسیسه های دشمنان مبنی بر ترویج فرهنگ منحط غربی، فساد در جامعه و آلوده کردن جوانان به عنوان سرمایه های کشور، پس از بررسی و جمع آوری اطلاعات طی چهار مرحله در استان های مختلف، اعضاء 3 باند وارد کننده مشروبات الکلی خارجی را شناسایی کردند.

وی اعلام کرد: اعضای این باندهای قاچاق اقدام به وارد کردن محموله های مشروبات الکلی از مرزهای غربی به کشور می کردند.

این مقام قضایی ادامه داد: در این رابطه بیش از 2 هزار لیتر و 2 هزار و 500 قوطی مشروبات الکلی خارجی به همراه هفت دستگاه انواع خودرو از متهمین کشف و توقیف شد.

دادستان کرمان خاطرنشان کرد: تعداد 9 نفر در این رابطه دستگیر و هم اکنون در بازداشت به سر می برند و اقدامات به منظور دستگیری دیگر اعضا این باند در حال انجام است.

سالاری بیان کرد: این محموله قبل از توزیع در سایر استان های کشور و هنگام عبور از پهنای استان کرمان با هوشیاری ماموران اداره کل اطلاعات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 3 باند وارد کننده مشروبات الکلی خارجی

انهدام 3 باند وارد کننده مشروبات الکلی خارجی