مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 17:002016-10-01اقتصادي

صدور 185هزار کارت اعتباری خرید در شبکه بانکی


باید خدمات کارت اعتباری تا پوشش عموم خانوارهای ایرانی گسترش یابد و تمامی 23 هزار شعبه موجود در شبکه بانکی زمینه این مهم را فراهم کنند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 22 معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: باید خدمات کارت اعتباری تا پوشش عموم خانوارهای ایرانی گسترش یابد و تمامی 23 هزار شعبه موجود در شبکه بانکی زمینه این مهم را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، فرشاد حیدری در مراسم رونمایی از کارت اعتباری بانک سپه از ویژگی های کارتهای اعتباری جدید و تدابیر بانک مرکزی برای حمایت از بانک های قانون مدار گفت: امید است بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی که در خدماتی از جمله سپه چک، عابربانک و.

نخستین بوده، با توجه به منابع انسانی کارآمد و پتانسیل های بالای خود در صدور کارت های اعتباری در سیستم بانکی نیز اولین باشد.

وی افزود: کارت های اعتباری در سه طبقه با مبالغ تا یکصد میلیون تا 300 میلیون ریال و حداکثر 500 میلیون ریال صادر و هر یک از هموطنان می توانند تا 500 میلیون ریال از مجموع بانک ها کارت اعتباری دریافت کنند، همچنین هر مشتری پس از دریافت کارت در هر بانک، امکان افزایش اعتبار و رسیدن تا سقف 500 میلیون ریال را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 185هزار کارت اعتباری خرید در شبکه بانکی

صدور 185هزار کارت اعتباری خرید در شبکه بانکی