مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 13:412016-10-01اقتصادي

سکوت وزیر درباره اعلام نشدن نرخ خرید گندم


خبرنگاران دوباره پرسیدند آیا علت اعلام نشدن این است که دولت علاقه ای به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید ندارد که حجتی با لبخندی سکوت اختیار کرد و به این سوال پاسخ نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود حجتی در آیین افتتاح نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزی پروری و صنایع وابسته که در برج میلاد تهران برگزار شد به رشد صنعت شیلات به ویژه آبزی پروری در سطح دنیا اشاره کرد و گفت: در یکی دو دهه اخیر صنعت شیلات رشد چشمگیری داشته به طوریکه تا 20 سال پیش 80 درصد صنعت شیلات دنیا متکی به دریاها بود و فشار زیادی به ذخایر دریایی می آمد.

وی اضافه کرد: اما با رویکرد جدید شاهد آن هستیم که بخش آبزی پروری نسبت به صید و صیادی در آبهای آزاد پیشی گرفته است اما باید برای توسعه این حوزه متکی بر همکاری های بین المللی، دانش، تکنولوژی های روز در کل زنجیره شیلات باشیم.

حجتی با انتقاد از اینکه از بسیاری از ظرفیت های داخلی در حوزه شیلات غافل بوده ایم تصریح کرد: یکی از این حوزه ها پرورش ماهی در قفس است و ارزیابی های اولیه نشان می دهد که می توانیم سالانه یک میلیون تن ماهی در قفس در آبهای شمال و جنوب پرورش دهیم که می تواند هم در رونق این شهرها و هم در سبد تغذیه مردم تاثیرگزار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت وزیر درباره اعلام نشدن نرخ خرید گندم

سکوت وزیر درباره اعلام نشدن نرخ خرید گندم