مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 13:352016-10-01سياسي

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه است


امام با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور پیشین را جلوه ای از مدیریت شایسته رهبری دانست و گفت: توصیه رهبر انقلاب عین مصلحت و حقیقت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه شهرری که با حضور پرشور اقشار مختلف در مصلای بزرگ ری برگزار شد، پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: تقوا سبب عاقبت به خیری افراد می شود و معصومین علیهم السلام همواره مردم را به تقوا دعوت می کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه عزا و ماتم آل الله با اشاره به اینکه همه معصومین علیهم السلام پناهگاه مسلمین هستند، گفت: همه ائمه اطهار علیهم السلام پرفروغ هستند.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پناهگاه اهل ایمان هستند، خاطرنشان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پناهگاه امنی برای مومنان است و اهل ایمان به واسطه این امام همام آسان تر به پناهگاه امن می رسند.

وی با تاکید بر اینکه ما هرچه داریم از کربلا داریم، گفت: بنا به فرموده امام خمینی(ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است.

حجت الاسلام شاهچراغی گریه برای امام حسین(ع) را وسیله ای برای تقرب به خداوند متعال دانست و تاکید کرد: مومنان باید در ماه محرم هرچه در توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه است

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه است