مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 13:302016-10-01سياسي

جهانگیری:دریافت کنندگان حقوق های نجومی تخلف نکرده بودند


معاون اول رییس جمهور با اشاره به اقدامات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مسائلی نظیر املاک نجومی که در جامعه مطرح است تماما در این ستاد در حال پیگیری است.

- اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هنر تدبیر (نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم) در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انجام شده از سوی دولت در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: مبارزه با مفاسد یکی از سیاست های قطعی دولت یازدهم است.

کار ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عمدتا هماهنگی و رصد مسائل است که در این زمینه قوای سه گانه همکاری فعالی با یکدیگر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه مبارزه با مفاسد بهترین رابطه میان سه قوه برقرار است خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی سال های گذشته در همه جلسات ستاد، مسئولان سه قوه حضوری فعال داشته اند.

وی با اشاره به موضوع جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مسائل زیادی در این ایام در دستور کار ستاد قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به مسائل پولی و مالی اشاره کرد.

در ستاد گام های مهمی در رابطه با مسائل مالی برداشته شده است و در جاهایی که مفاسد کلانی مانند مفسده ای که در بحث نفت و گاز و دکل های نفتی اتفاق افتاد، اقدامات خوبی انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری:دریافت کنندگان حقوق های نجومی تخلف نکرده بودند

جهانگیری:دریافت کنندگان حقوق های نجومی تخلف نکرده بودند