مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 13:102016-10-01حوادث

همایش بزرگ همیاران پلیس و راهوران محله


طرح همیاران پلیس، نمونه موفق مشارکت مردم با پلیس است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"ی مرکز خراسان شمالی در این همایش سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی، طرح همیاران پلیس را یکی از طرح های موفق مبتنی بر مشارکت مردم با پلیس عنوان کرد و گفت: همیاران پلیس، بازوی نیروی انتظامی در خانواده ها محسوب می شوند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده رییس پلیس راه استان نیز با اعلام کاهش 13درصدی جانباختگان سوانح جاده ای در نیمه نخست امسال گفت: تذکرات همیاران پلیس به والدین و نزدیکان خود در مواقع مشاهده تخلف، تاثیر بسزایی در رعایت قوانین و مقررات اجتماعی و انتظامی دارد.

در این همایش بهرام سلیمانیان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هم تعامل سازنده با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی را از مهم ترین برنامه ها عنوان کرد و گفت: این هماهنگی و تعامل را می توان در طرح همیاران پلیس و مشارکت دانش آموزان مدارس مشاهده کرد.

تلاش برای ارتقای فرهنگ ترافیک و مقررات ترافیکی، ارایه 5 راهکار تحقق فرهنگ ترافیک برای کودکان، تلاش برای تقویت حضور پلیس در عرصه های آسیب شناسی و پیشگیری و سوق دادن پلیس به جنبه نرم افزاری فرهنگ ترافیک هم از مباحثی بود که محمد سویدانلویی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی مطرح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ همیاران پلیس و راهوران محله

همایش بزرگ همیاران پلیس و راهوران محله