مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 11:552016-10-01پزشكي

برگزاری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی


سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در استان فارس برگزار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، مرکز فارس ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: متقاضیان آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، فردا 11 مهر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.

org مراجعه کنند.

ساسان تاجگردون افزود: این آزمون جمعه 28 آبان برگزار می شود و داوطلبانی که در مرحله نخست موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از فرداتا هفدهم مهر با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.

وی افزود: همچنین داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را بر اساس اصلاحات جدید دفترچه راهنما که (امروز) در سایت سنجش منتشر می شود ویرایش کنند.

ساسان تاجگردون گفت: با توجه به تغییراتی که در دفترچه راهنمای این آزمون اعمال شده است، امکان حضور بانوان در حداقل 300 فرصت شغلی جدید فراهم شد و بانوان متقاضی شرکت در این آزمون می توانند از طریق سایت سنجش ثبت نام کنند.

وی افزود:این آزمون ابتدا قرار بود 19 شهریور برگزار شود اما طبق دستور رییس جمهوری مبنی بر لزوم رعایت عدالت جنسیتی در استخدام های بخش دولتی، این آزمون28 آبان برگزار می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

برگزاری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی