مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 11:462016-10-01سياسي

تنها راه حل کشور بازگشت به گفتمان انقلابی است


فعال بسج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در جمع نمازگزاران جمعه شهر رودیان گفت: در شرایط فعلی تنها راه حل کشور بازگشت به گفتمان انقلابی است و ضرورت اقتصاد مقاومتی با ویژگی درون زایی و برون گرایی مبتنی بر فرصت های داخلی است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی فیض اللهی، فعال بسج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود پیش از خطبه های نمازجمعه شهر رودیان شهرستان شاهرود در جمع نمازگزاران این شهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا در سخنانی با اشاره به سیاست های غلط برخی مسئولین در تصویب برخی قراردادهای مالی اظهار کرد: قراردادی همچون fata و قراردادهای نفتیipc نه تنها در راستای اقتصاد مقاومتی نیستبلکه کشور را بیشتر به سمت وابستگی سوق می دهد،چرا که در قراردادهای ipc نیز استقلال و منافع ملی ما نادیده گرفته شده است.

وی افزود: در مقابل نگاه وابسته به غرب و نتایج خفت بار آن، نگاه به داخل و تکیه به ظرفیت های درونی کشور و اعتماد به جوانان و نخبگان و مردم مطرح می شود.

فیض اللهی خاطر نشان کرد: از آنجا که در کشور ما ظرفیت های فراوان مادی و معنوی وجود دارد ، می توان با مدیریت صحیح آنها بر بسیاری از مشکلات اقتصادی فائق آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه حل کشور بازگشت به گفتمان انقلابی است

تنها راه حل کشور بازگشت به گفتمان انقلابی است