مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 10:162016-10-01سياسي

فرماندار کوهبنان: کوهبنان از شهرهای امن کرمان است


امروز کوهبنان یکی از شهرستان های امن در استان کرمان محسوب می شود و مردم باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کوهبنان، محمدرضا مهدلو صبح امروز در مراسم صبح مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان نیروی انتظامی را نیرویی مقتدر و توانمند خواند و اظهار داشت: عملکرد این نیرو طی سال های گذشته جایگاه ویژه ای را رقم زده که همواره مورد احترام مسؤولان نظام و مردم است.

فرماندار کوهبنان یادآور شد: از برجسته ترین خدمات نیروی انتظامی برقراری آسایش و آرامش در جامعه و مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر است که به لطف خداوند در این عرصه موفقیت های خوبی کسب کرده است.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: نیروی انتظامی در تمام مسائل جاری کشور، مناسبت ها، اعیاد و جشن ها حضوری گسترده و فعال دارد که این نشان از جایگاه گسترده نیروی انتظامی دارد که مردم باید قدردان آن باشند.

وی تأکید کرد: یکی از عرصه هایی که حضور نیروی انتظامی پررنگ و چشمگیر است عرصه انتخابات کشور است که در برگزاری انتخابات نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تأمین امنیت از ابتدا تا انتها محسوب می شود.

مهدلو ادامه داد: به پاس خدمات شبانه روزی نیروهای انتظامی امروز کوهبنان یکی از شهرستان های امن در استان کرمان محسوب می شود و مردم باید قدردان این نعمت بزرگ باشند و با نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کوهبنان: کوهبنان از شهرهای امن کرمان است

فرماندار کوهبنان: کوهبنان از شهرهای امن کرمان است