مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 10:102016-10-01پزشكي

برخورد گازانبری وزارت بهداشت با "پالم"


مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف این آزمایشگاه، درباره روغن پالم، آبلیموهای بدون لیمو، - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 4 مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف این آزمایشگاه، درباره روغن پالم، آبلیموهای بدون لیمو، توتون های حاوی مواد مخدر و مباحثی از این قبیل توضیحاتی را ارایه کرد.

دکتر حسین رستگار در تشریح اقدامات انجام شده در آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو به ایسنا می گوید: اولا باید توجه کرد که آزمایشگاه مهم ترین رکن کیفیت و گلوگاه کیفیت کالاهای مصرفی در حوزه سلامت است.

بطوریکه اگر آزمایشگاهی وظیفه اش را خوب و با در نظر گرفتن کیفیت و استانداردها انجام دهد، کالایی هم که وارد بازا می شود، با کیفیت است و اثربخشی و خواص لازم را خواهد داشت.

3 جنبه ای که باید در آزمایشگاه ها تقویت شود وی می افزاید: بنابراین ما در آزمایشگاه مرجع باید بتوانیم خودمان را از چند جنبه تقویت کنیم.

برخی از این جنبه ها عبارتند از تقویت نیروی انسانی، تقویت سیستم دستگاهی آزمایشگاه و تقویت سیستم های فنی و مستندات.

رستگار با بیان اینکه ما در آزمایشگاه مرجع غذا و دارو در بخش نیروی انسانی خوشبختانه سالانه آموزش های ملی و بین المللی را برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد گازانبری وزارت بهداشت با "پالم"

برخورد گازانبری وزارت بهداشت با "پالم"