مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 10:062016-10-01سياسي

فرمانده انتظامی ایلام: آرایش مطلوب کشوری و لشکری امنیت را در کشور فراهم کرده است


آرایش مطلوب کشوری و لشکری که در راس آنها مقام معظم رهبری و فرمانده معزز نیروهای مسلح قرار دارد امنیت و اقتدار مطلوبی را در کشور فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ایلام، سردار نورعلی یاری صبح امروز در صبحگاه نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را به همه پرسنل ولایی و مقتدر در سراسر کشور به ویژه استان ایلام تبریک عرض می کنم.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به تسلیت ایام محرم گفت: ایام محرم مصادف با شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش بوده که جا دارد این ایام را تسلیت عرض کنم.

وی ادامه داد: امروز اقتدار نظام اسلامی برای دوست و دشمن مشخص است و خوشبختانه در راس نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه جهان اسلام قرار داشته که در کنار اتحاد میلیونی مردم کشور و همبستگی و پیوستگی سران سه قوه این اقتدار را در کشور ایران اسلامی فراهم کرده است.

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: این ویژگی ها سبب استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست توطئه های دشمنان شده است و آنانی که دشمن نظام اسلامی هستند ناامید و مایوس هستند.

دولتی تصریح کرد: آرایش مطلوب کشوری و لشکری که در راس آنها مقام معظم رهبری و فرمانده معزز نیروهای مسلح قرار دارد امنیت و اقتدار مطلوبی را در کشور فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ایلام: آرایش مطلوب کشوری و لشکری امنیت را در کشور فراهم کرده است

فرمانده انتظامی ایلام: آرایش مطلوب کشوری و لشکری امنیت را در کشور فراهم کرده است