مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 10:012016-10-01پزشكي

چطور یک زایمان کم درد داشته باشیم؟


دبیر علمی بخش مامایی پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران گفت: در کنگره زنان و مامایی روش های زایمان کم درد کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، فرح بابایی در آستانه برگزاری پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران درباره محورهای بخش مامایی این کنگره، گفت: ارتقای سلامت مادر و نوزاد، ترویج فرهنگ زایمان طبیعی، تکریم مادر باردار، توانمند سازی و ترویج زایمان طبیعی و روش های کاهش درد زایمان از محورهای اصلی برگزاری این بخش مامایی این کنگره است.

وی افزود: در بخش ارتقای سلامت مادر و نوزاد به مسائلی از قبیل ارتقاء کیفیت خدمات زایمانی، شاخص های سلامت مادر و نوزاد، کاهش مداخلات زایمانی، عوارض مادری و نوزادی سزارین، زایمان طبیعی پس از سزارین و نقش کارتیمی در ترویج زایمان طبیعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر علمی بخش مامایی پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران در ادامه توجه به بحث ترویج فرهنگ زایمان طبیعی را بسیار مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: در این بخش از کنگره به مسائلی هم چون بازاریابی اجتماعی زایمان طبیعی، حمایت طلبی جهت ترویج زایمان طبیعی، ترغیب مادران نخست زا به زایمان طبیعی و نقش رسانه در ترویج زایمان طبیعی پرداخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور یک زایمان کم درد داشته باشیم؟

چطور یک زایمان کم درد داشته باشیم؟