مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 10:012016-10-01بين الملل

ویدئوهای تیراندازی پلیس سن دیگو به فرد غیرمسلح سیاهپوست منتشر شد


پلیس آمریکا تحت فشارهای معترضان مجبور شد یک نوار ویدئویی از لحظه تیراندازی افسر پلیس به یک فرد سیاهپوست غیرمسلح که در حومه سن دیگو کشته شد، - منتشر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، تصاویر ویدئویی که روز جمعه (دیروز) از تیراندازی مرگبار افسر پلیس آمریکا به یک فرد سیاهپوست در حومه سن دیگو منتشر شده است، نشان می دهد که یک افسر پلیس آمریکا به محض آنکه فرد سیاهپوست هر دو دست خود را بالا آورد و حالت تیراندازی به خود گرفت، چهار گلوله به سمت وی شلیک کرد و او را کشت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد، این تصاویر ویدئویی بعد از سه شب اعتراضات خشونت بار علیه این حادثه و در آستانه تظاهرات بزرگی که به درخواست خانواده مرد سیاهپوست قرار بود برگزار شود، منتشر شد.

معترضان آمریکایی از مقامات پلیس خواسته بودند که تصاویر ویدئویی مربوط به این حادثه تیراندازی را به طور کامل منتشر کند.

علاوه بر انتشار نوار ویدئویی گرفته شده با تلفن همراه یکی از کارگران در یک رستوران مکزیکی گرفته شده بود، مأموران پلیس آمریکا یک نوار ویدئویی که از دوربین مستقر شده در همان حوالی تهیه شده بود، را نیز منتشر کرده است.

این نوار ویدئویی نشان می دهد که ریچارد گانسلیوز افسر پلیس آمریکا با اسلحه خود که به سمت اولانگا قربانی این حادثه نشانه رفته بود، نزدیک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئوهای تیراندازی پلیس سن دیگو به فرد غیرمسلح سیاهپوست منتشر شد

ویدئوهای تیراندازی پلیس سن دیگو به فرد غیرمسلح سیاهپوست منتشر شد