مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 09:262016-10-01پزشكي

برخی متخصصان سونوگرافی را به منظور کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند


متاسفانه گاهی دیده می شود متخصصان علاوه بر دریافت هزینه سونوگرافی به بهانه تشخیص ناهنجاری های مادرزادی از مراجعه کننده مبالغ هنگفتی را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، جلال جلال شکوهی، رییس انجمن رادیولوژیست های ایران با بیان اینکه انجام سونوگرافی از حرفه های تخصصی رادیولوژیست ها است، گفت: تمام گروه های پزشکی به مدت حداقل 2 ماه دوره های سونوگرافی را طی می کند اما رادیولوژیست ها به صورت تخصصی این دوره را به مدت 4 سال سپری می کنند.

وی افزود: بنابراین رادیولوژیست ها به صورت حرفه ای و دقیق تر می توانند سونوگرافی را انجام دهند.

رییس انجمن رادیولوژی ایران با بیان اینکه وزارت بهداشت مصوب کرده است که سایر تخصص های پزشکی مانند متخصصان دیگر می تواند از دستگاه سونوگرافی تنها به عنوان ابزاری برای تشخیص دقیق تر استفاده کنند، یادآور شد: اما متاسفانه گاهی دیده می شود برخی از این متخصصان سونوگرافی را به منظور کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند و علاوه بر هزینه ویزیتی مبلغی را به عنوان سونوگرافی دریافت می کنند.

وی افزود: حتی بعضا دیده شده این متخصصان برای انجام یک سونوگرافی ساده مانند سونوگرافی های تشخیص بارداری مبالغ هنگفتی را از مراجعه کننده دریافت می کنند که این مبالغ چندین برابر هزینه انجام سونوگرافی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی متخصصان سونوگرافی را به منظور کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند

برخی متخصصان سونوگرافی را به منظور کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند