مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 06:112016-10-01سياسي

رییس شورای شهر فریدونکنار: امکانات آتش نشانی فریدونکنار تکمیل می شود


رییس شورای اسلامی شهر فریدونکنار با بیان اینکه تکمیل تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریدونکنار در اولویت است، گفت: تجهیزات کنونی در حد نیاز این ایستگاه و در حد توان شهرداری فریدونکنار تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان فریدونکنار، سید حسین میرمرادی جمعه شب در آیین تجلیل از آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریدونکنار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، اظهار کرد: آتش نشانان جان خود را به کف دست گرفته و به مردم بدون منت و با پشتکاری مثال زدنی خدمت می کنند.

وی افزود: نکات ایمنی در کار آتش نشانان باید لحاظ شده و دوره های آموزشی لازم برای این قشر با برنامه ریزی های مناسب و کار کار شناسی برگزار شود.

رییس شورای اسلامی شهر فریدونکنار ادامه داد: عملکرد آتش نشانان این شهرستان مطلوب است و خدمات خوبی در عرصه های ایمنی و خدماتی از طرف ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریدونکنار به مردم ارائه می شود.

میرمرادی با بیان اینکه تکمیل تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریدونکنار در اولویت است، تصریح کرد: تجهیزات کنونی در حد نیاز این ایستگاه و در حد توان شهرداری فریدونکنار تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر فریدونکنار: امکانات آتش نشانی فریدونکنار تکمیل می شود

رییس شورای شهر فریدونکنار: امکانات آتش نشانی فریدونکنار تکمیل می شود