مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 00:462016-09-30ورزشي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 9مهر


ماجرای تماس های حدادعادل و فانی؛ شگفتی جام حذفی رقم خورد و همه معتادان را سلاخی می کنم؛از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار تیم فوتبال قشقایی در ضربات پنالتی موفق شد از سد تیم پرسپولیس بگذرد.

دلیل موفقیت آمریکا در برجام و خسارت محض بودن آن برای ما، خوشبینی مسئولان به دشمن است" کارشناس مسائل آمریکا با ابراز تأسف از اینکه دولتمردان در موضوع هسته ای دنبال تعامل با آمریکا و نه حل موضوع بودند گفت: اگر مسئولان از طراحی دشمن درک صحیحی پیدا نکنند روند خسارت محض بودن برجام ادامه پیدا می کند.

همه معتادان را سلاخی می کنم/ هیتلرِ فیلیپین خواهم بود" رییس جمهوری فیلیپین با بیان اینکه هیتلر میلیون ها نفر را کشت تأکید کرد او هم معتادان کشورش را سلاخی خواهد کرد و به هیتلر فیلیپین مشهور خواهد شد.

روایت 9 روزه از ماجرای حذف شهید فهمیده از کتاب ششم/ ورود شهیده سهام خیام به کتب دانش آموزان/ ماجرای تماس های حدادعادل و فانی" مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش ماجرای شایعات یا حذف شهید فهمیده از کتب درسی را تشریح کرد.

افزایش قیمت هر گیگ اینترنت در بسته های برخی اپراتورها" برخی اپراتورهای تلفن همراه تغییراتی در بسته های اینترنتی خود اعمال کرده اند که روح و هدف کلی این تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 9مهر

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 9مهر