مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 00:062016-09-30سياسي

مسؤول فرهنگی تبلیغات اسلامی شهریار: معنویت راستین نیاز بشر امروزی است


مسؤول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد گفت: آنچه بشر امروزی نیاز داد معنویت راستین است تا از این منجلاب بی ایمانی که اکثر جوامع بشری را گرفتار کرده است، - رهایی یابد.

حجت الاسلام ناصر حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار " در غرب استان تهران اظهار کرد: آنچه بشر امروزی نیاز داد معنویت راستین است تا از این منجلاب بی ایمانی که اکثر جوامع بشری را گرفتار کرده است، رهایی یابد.

مسؤول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد ادامه داد: آن حقیقت و معنویت راستین را تنها می تواند در اسلام و کتاب آسمانیش قرآن به دست آورد که توسط رسول اکرم(ص) به دست ما رسیده است.

وی بیان کرد: عمل به مفاهیم و مبانی قرآنی علاوه بر فراهم کردن موجبات سعادتمند مردم در جامعه اسلامی، به حق قادر است تا سعادت دیگر مردم جهان را نیز موجب شود که به همین دلیل باید این امر دستور کار همه قرار گیرد.

حیدری تصریح کرد: قرآن کریم متضمن هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال در تمام مراحل زندگی است.

مسؤول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد خاطرنشان کرد: عمل به دستورات کتاب آسمانی در زندگی فردی و اجتماعی اش، هدایت و سربلندی در جامعه را به ارمغان خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول فرهنگی تبلیغات اسلامی شهریار: معنویت راستین نیاز بشر امروزی است

مسؤول فرهنگی تبلیغات اسلامی شهریار: معنویت راستین نیاز بشر امروزی است