مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 23:212016-09-30سياسي

فرمانده انتظامی جیرفت: ارتقای 35 درصدی امنیت در جیرفت هدیه پلیس به مردم است


فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: ارتقای 35 درصدی امنیت در جیرفت طی 6 ماهه نخست سال جاری هدیه ما به مردم در هفته ناجا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جیرفت، ماشاءالله ملایی عصر امروز در جمع تعدادی از مردم این شهرستان با تسلیت فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: ماه محرم جلوه و نمود ارزش های معنوی، فرهنگی و تشییع است، فرهنگ عاشورا جامعه را از نابهنجاری های اجتماعی در امان نگه می دارد.

وی بیان داشت: احیاء و تداعی فلسفه قیام امام حسین(ع) در این ایام برای اعتلای اسلام و حفظ ارزش های آن ضروری و مهم است و باید در این زمینه بصیرت و مراقبت برای جلوگیری از نفوذ دشمن باشیم تا چهره تشییع را تخریب نکند و همچنین بهترین مشعل هدایت در این زمینه رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

فرمانده انتظامی جیرفت افزود: مشارکت و همگرایی مردم و جوانان در ایام محرم در تکیه ها و حسینیه ها نوعی از وفاق اجتماعی است که این موضوع نیز در کمتر نقاطی در جهان دیده می شود.

وی ابراز داشت: ماه محرم به عنوان بهترین و کامل ترین عامل کنترل آسیب های اجتماعی محسوب می شود و این ویژگی منحصر به فرد این ماه است که مردم به ویژه جوانان از این ماه نهایت بهره را می برند.

ملایی تصریح کرد: در ایام ماه محرم پلیس شهرستان جیرفت با آمادگی کامل و استفاده از تمامی توان خود در سطح شهر و محله ها حضور دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی جیرفت: ارتقای 35 درصدی امنیت در جیرفت هدیه پلیس به مردم است

فرمانده انتظامی جیرفت: ارتقای 35 درصدی امنیت در جیرفت هدیه پلیس به مردم است