مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 20:012016-09-30اجتماعي

فارس گزارش می دهد منطقه گردشگری سد قشلاق پاکسازی شد+عکس


امروز در یک حرکت زیبا به مناسبت هفته گردشگری کردستان با همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان و با مشارکت تشکل های مردمی منطقه گردشگری سد قشلاق پاکسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، بدون شک حفاظت از محیط زیست از مهم ترین مباحثی است که در دنیای ماشینی امروز بیش از هر زمانی نیاز آن احساس می شود.

توجه به محیط زیست به عنوان سرمایه های ارزشمند که به صورت مستقیم با زندگی انسان ها ارتباط دارد امری ضروری است و جلوگیری از نابودشدن آن به واسطه برخی رفتارهای نادرست از سوی جامعه انسانی امری ضروری است.

امروزه موضوع محیط زیست را می توان به عنوان یکی از بااهمیت ترین مباحث دانست که عدم توجه به آن آینده ای اسف بار برای منابع طبیعی رقم خواهد زد.

امروز در یک حرکت زیبا به مناسبت هفته گردشگری کردستان، با همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مشارکت آب منطقه ای کردستان و با مشارکت تشکل های گردشگری و زیست محیطی و دوستداران محیط زیست اقدام به پاکسازی منطقه گردشگری سد قشلاق کردند.

حرکتی که سرشار از درس برای تمامی آنانی دارد که بدون توجه به تاثیرات منفی ریختن زباله ها در دامن طبیعت به امروز خود و فردای آیندگانشان ظلم روا می دارند و بی خیال رد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد منطقه گردشگری سد قشلاق پاکسازی شد+عکس

فارس گزارش می دهد منطقه گردشگری سد قشلاق پاکسازی شد+عکس