مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 17:462016-09-30اقتصادي

فارس گزارش می دهد بروکراسی 16 ساله اداری مانع توسعه گردشگری دیوچشمه کجور


ایجاد فضای گردشگری در دیوچشمه سبب عمران و آبادانی منطقه شده و برای حداقل 20 نفر در وهله نخست اشتغال پایدار تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، مجموعه دیوچشمه کجور در 60 کیلومتری شهرستان نوشهر و در دو کیلومتری ضلع غربی شهر پول با ارتفاع حدود یک‎هزار و 480 متر از سطح دریا و در ضلع جنوبی جاده نوشهر کجور قرار دارد.

خشک سالی های پی درپی در دهه های گذشته موجب برهم خوردن توان اکولوژیک و شرایط نامناسب کشاورزی شده است و بر این اساس تعدادی از شهروندان پول و روستای آستانکرود با تعامل، مطالعه، تحقیق و مشورت با متخصصان اقدام به تأسیس شرکت تعاونی توسعه دیوچشمه لکتور پول کرده است که در حال حاضر تعداد اعضا از مرز 265 نفر نیز گذشت.

اراضی شهر پول در 65 کیلومتری شهرستان نوشهر با توسعه یک‎هزار و 500 هکتار در بخش کوهستانی کجور در ارتفاع یک‎هزار و 480 متری از سطح دریای خزر با آب و هوای سرد و خشک زمستانی و معتدل تابستانی با شیب 5 تا 10 درصد به کشت غلات اختصاص دارد که در حال حاضر به صورت دیم کشت می شود.

مقدار بهره و تولیدات بستگی به میزان نزولات جوی به میزان حدود 400 میلی متر دارد که توزیع زمانی آن نامناسب و 75 درصد آن در زمان غیر آبیاری اتفاق می افتد اما اکنون این پروژه عظیم عمرانی و گردشگری عام المنفعه پس از 16 سال همچنان درگیر و دار بوروکراسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد بروکراسی 16 ساله اداری مانع توسعه گردشگری دیوچشمه کجور

فارس گزارش می دهد بروکراسی 16 ساله اداری مانع توسعه گردشگری دیوچشمه کجور