مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 17:412016-09-30سياسي

به مناسبت روز جهانی سالمند همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان دنا برگزار شد


همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز جهانی سالمند و به همت مرکز بهداشت و درمان شهرستان دنا در روستای بنستان این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، عصر امروز همایش پیاده روی خانوادگی به همت مرکز بهداشت و درمان شهرستان دنا و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی سالمند، هفته ملی بهداشت و سلامت بانوان در روستای سادات محمودی بنستان این شهرستان برگزار شد.

این پیاده روی که با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان شبکه بهداشت شهرستان دنا، مردم و پایگاه مقاومت روستای بنستان برگزار شد، از گلزا شهدای این روستا آغاز و تا راه خروجی همین روستا ادامه داشت.

ابراهیم شریعتی در حاشیه برگزاری این همایش، اظهار کرد: مرکز بهداشت و درمان شهرستان دنا با همکاری پایگاه مقاومت شهید اشرفی روستای بنستان این همایش را برگزار کرد.

معاون مرکز بهداشت و درمان شهرستان دنا در ادامه با تبریک روز جهانی سالمند، گفت: دوران سالمندی همانند دوران کودکی و جوانی یکی از مراحل زندگی افراد است که با تحلیل قوا و کاهش فعالیت فیزیکی همراه است.

وی با اشاره به آیه 23 سوره اسراء، یادآور شد: باید با والدین به ویژه در زمان سالخوردگی و پیری با اکرام و احترام رفتار کنیم.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا، نیازهای مالی، بهداشت، درمان، رفاه و تغذیه را از مهم ترین نیازهای افراد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت روز جهانی سالمند همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان دنا برگزار شد

به مناسبت روز جهانی سالمند همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان دنا برگزار شد