مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 15:112016-09-30حوادث

واژگونی اتوبوس در چناران ِ مشهد35 مصدوم بر جای گذاشت/11 مصدوم از بیمارستان مرخص شدند


از 35 مصدوم منتقل شده به بیمارستان11 نفر تا کنون مرخص و 24 مصدوم دیگر در بیمارستان ها تحت نظر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر کولیوند در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت:از 35 مصدوم منتقل شده به بیمارستان11 نفر تا کنون مرخص و 24 مصدوم دیگر در بیمارستان ها تحت نظر هستند.

سرپرست اورژانس کشور گفت: امروز در ساعت 6:26 پس از تماس با اورژانس مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور چناران مشهد تقاطع کمربندی سبز، بلافاصله 6 پایگاه زمینی و یک دستگاه اتوبوس در فواصل 10 الی 45 کیلومتر به محل اعزام و کمتر از 9 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به فوتی نداشتن این حادثه افزود: 19 نفر از مصدومین به بیمارستان طالقانی 3 مصدوم به بیمارستان هاشمی نژاد و 13 نفر به بیمارستان شهید کامیاب بوسیله آمبولانس های اورژانس منقل شدند.

وی افزود: تعداد 22 نفر از مصدومین حادثه خانم و 13 نفر اقا بودند و 3 نفر تروما به سر و صورت و بقیه مصدومین دچار تروما به اندام و کمر و و از مصدومین یک خانم 34 ساله باردار نیز دچار حادثه شده بود.

دکتر کولیوند ادامه داد: از میان مصدومین راننده اتوبوس در بخش ICUبیمارستان طالقانی مشهد بستری است، 3 نفر در بخش تخصصی و مابقی مصدومین در اورژانس های بیمارستانی با وضعیت مناسبی تحت مراقبت می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی اتوبوس در چناران ِ مشهد35 مصدوم بر جای گذاشت/11 مصدوم از بیمارستان مرخص شدند

واژگونی اتوبوس در چناران ِ مشهد35 مصدوم بر جای گذاشت/11 مصدوم از بیمارستان مرخص شدند