مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 14:462016-09-30سياسي

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان: برخی به دنبال برهم زدن امنیت گیلان هستند


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: برخی از افراد خواسته یا ناخواسته می خواهند مؤلفه های امنیت و اقتدار گیلان را برهم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، حجت الاسلام عزت الله معتمد ظهر امروز در جمع مردم این شهر با اشاره به اینکه مردم گیلان در دوران دفاع مقدس با همت و حمایت آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در استان عالی درخشیدند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در محاصره نظامی و اقتصادی قرار داشتیم و 120 رادیو با 12 زبان زنده دنیا به صورت شبانه روزی علیه امام(ره)، انقلاب اسلامی و مردم برنامه منتشر کردند.

وی به راهبرد آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروزه روشنفکران آمریکایی و غربی در اتاق های فکر خود به این نتیجه رسیدند با حمله نظامی به ایران نه تنها به پیروزی نمی رسند بلکه هزینه های بسیاری پرداخت کرده و شکستی سنگین و تاریخی را متحمل می شوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن به جنگ باورها و ارزش های ملت ایران آمده است، تصریح کرد: دشمن متوجه شده با سلاح و جنگ نظامی نمی تواند ایران اسلامی را شکست دهد.

معتمد به ماموریت سه گروه برای مقابله با ارزش های انقلاب از طرف دشمن در ایران اشاره کرد و گفت: گروه نخست عناصر محرک داخلی هستند، آنها که حتی در ابتدای انقلاب به جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان: برخی به دنبال برهم زدن امنیت گیلان هستند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان: برخی به دنبال برهم زدن امنیت گیلان هستند