مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 13:202016-09-30سياسي

مجالس عزاداری در شعاع دایره امام حسین باشد


با توجه به اینکه قبور و بارگاه امام حسین(ع) و اهل بیتش مورد احترام جهان اسلام است از اینرو مجالس عزادری باید در شعاع دایره آن حضرت باشد.

- امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ولایت فقیه مایه امید است، گفت: علاوه بر دلائل علمی، از نظر اجتماعی ولایت فقیه امیدبخش است.

آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه دوم نمازجمعه تهران افزود: ولی فقیه در موازین اسلام فکر و آینده نگری می کند.

وی با اشاره به نظر اخیر رهبر معظم انقلاب درباره یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات سال آینده گفت: جا دارد از مقام معظم رهبری تشکر کنیم که همواره به این مسائل نظر دارند.

آیت الله امامی کاشانی افزود: همچنین رهبر معظم انقلاب دو نامه به جوانان غرب نوشتند و جهان غرب را به مساله تکفیری توجه دادند؛ اینکه عده ای خود را حامی و حافظ اسلام معرفی می کنند اما در واقع خائن به اسلام هستند.

خطیب نمازجمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت امروز جهان اشاره کرد و گفت: دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، دنیایی پر از ظلم، جور و گرفتاری است و مردم در مشکلات به سر می برند.

وی با اشاره به روایتی از امام محمد باقر(ع) ادامه داد: ایشان می فرمایند چه خواهد بود روزگار شما، وقتی بالا بروید و پایین بروید پناهی نیست یعنی زمانی خواهد آمد که امت اسلام و مسلمانان یا گرفتار کفرخواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس عزاداری در شعاع دایره امام حسین باشد

مجالس عزاداری در شعاع دایره امام حسین باشد