مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 13:112016-09-30اجتماعي

در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی مانور موتورسواران در استان البرز آغاز شد


در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مانور موتورسواران در استان البرز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرج، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز ظهر امروز در حاشیه مانور موتورسواران و در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این مانور با شعار خوب برانیم، ایمن برانیم در استان البرز آغاز شده است.

همایون شریفی ادامه داد: باید فرهنگ درست رانندگی کردن را بیش از گذشته در بین مردم نهادینه کنیم تا کمتر شاهد تصادفات و خسارات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مانور که مورد استقبال نیز قرار گرفته است بیش از 200 موتورسوار که در کلاس های آموزشی توجیهی شرکت کرده بودند، حضور داشتند.

شریفی بیان داشت: عابران و موتورسواران بیشتر در معرض خطر تصادف هستند، بنابراین باید به برگزاری برنامه های آموزشی برای این قشر بیشتر توجه شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه البته اقدامات لازم در زمینه ارائه آموزش ها به موتورسواران و عابران پیاده انجام شده است، افزود: با ارائه این آموزش ها هم اکنون شاهد کاهش آمارهای فوتی در راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده هستیم.

شریفی بالابردن ارتقای سطح آموزش و فرهنگ ترافیکی موتورسیکلت سواران و استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و همچنین سرنشین موتور را از مهم ترین اهداف برگزاری این مانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی مانور موتورسواران در استان البرز آغاز شد

در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی مانور موتورسواران در استان البرز آغاز شد