مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 13:112016-09-30سياسي

فارس گزارش می دهد نسخه کانادایی طرح جامع مالیاتی و پروژه های 32 گانه آن چیست؟


طرح جامع مالیاتی کشور و 32 پروژه آن توسط شرکت دیلویت کانادا برای بهبود فرایندهای نظام مالیاتی کشور تجویز شده است.

- نسخه کانادایی طرح جامع مالیاتی و پروژه های 32 گانه آن چیست؟ طرح جامع مالیاتی کشور و 32 پروژه آن توسط شرکت دیلویت کانادا برای بهبود فرایندهای نظام مالیاتی کشور تجویز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی "، یکی از مباحث کلان در عرصه اقتصادی طی یک دهه اخیر، نقاط ضعف و کاستی های نظام مالیاتی کشور است که کارشناسان و نخبگان بر ضرورت تحول در این نظام به عنوان یکی از محورهای اصلی تحولات اقتصادی تأکید داشته اند.

بر این اساس، اولین گام در اجرای این اصلاح بزرگ طرح جامع مالیاتی بود که در دستور کار سازمان امور مالیاتی قرار گرفت تا برای آن برنامه ریزی و سازماندهی مناسب صورت گیرد.

* مروری بر طرح جامع مالیاتی فاز اول طرح جامع مالیاتی در سال های 1383 و 84 با برگزاری مناقصه بین المللی و به خدمت گرفتن شرکت دیلویت کانادا به انجام رسید، این شرکت پس از تعیین اهداف، وضع موجود سازمان را از نظر کارایی، عملکرد فعلی مالیاتی، میزان رضایت ذینفعان و هزینه های وصول مالیات را با استفاده از تجارب برتر دنیا بررسی و اقدام به برنامه ریزی و طراحی طرح جامع مالیاتی با در نظر داشتن وضع موجود، ظرفیت های کشور و سایر محدودیت های اجرایی، راهکارهای عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد نسخه کانادایی طرح جامع مالیاتی و پروژه های 32 گانه آن چیست؟

فارس گزارش می دهد نسخه کانادایی طرح جامع مالیاتی و پروژه های 32 گانه آن چیست؟