مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 11:362016-09-30سياسي

وزیر ارشاد اسلامی: تخصیص اعتبارات فرهنگی با ظرفیت های کردستان متناسب نیست


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اعتبارات فرهنگی اختصاص یافته به استان کردستان به هیچ وجه متناسب با ظرفیت های بسیار بالای استان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، علی جنتی صبح امروز در حاشیه بازدید از پردیس سینما بهمن سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به همراه استاندار، نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان بازدیدی از فرهنگ سرای استان داشتیم که طی این بازدید تصمیماتی برای تسریع در روند اجرای این پروژه گرفته شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: البته اعتبارات دولتی هم محدود است، اما امسال اعتبار نسبتا خوبی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع آن شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار به تالار فرهنگ سنندج جنتی اعتبار اختصاص یافته به تالار فرهنگی سنندج را 11 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: به منظور تسریع در اجرای این پروژه، قرار بر این است که کار به صورت فازبندی دنبال و در گام نخست قسمت تالار به شرط مساعد بودن وضعیت آب و هوا به بهره برداری برسد.

وی افزود: این کار باید هرچه زودتر دنبال شود، چرا که کمتر از دو ماه به آغاز بارندگی در این استان فرصت باقی مانده و باید حتما اقدامات جدی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد اسلامی: تخصیص اعتبارات فرهنگی با ظرفیت های کردستان متناسب نیست

وزیر ارشاد اسلامی: تخصیص اعتبارات فرهنگی با ظرفیت های کردستان متناسب نیست