مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 09:552016-09-30سياسي

بیش از حد روی حقوق های نجومی مانور داده شد


ما اصلا نفهمیدیم حقوق نجومی یعنی چه؟ و این نجومی بر اساس چه شاخص هایی گفته می شود و هرکسی می تواند برداشت خودش را داشته باشد.

- معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: ما اصلا نفهمیدیم حقوق نجومی یعنی چه؟ و این نجومی بر اساس چه شاخص هایی گفته می شود و هرکسی می تواند برداشت خودش را داشته باشد.

بنده تعریف دقیقی از حقوق های نجومی ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نشست خبری که ظهر دیروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: سیاست دولت از ابتدا این بوده که فارغ از حواشی اقدامات و فعالیت های خود را به طور مستمر انجام داده تا دستاوردهایی برای کشور داشته باشد و بیش از هر چیزی به اجرای برنامه های خود پرداخته و کمتر به مسائل حاشیه ای توجه داشته است.

بانک ادامه داد: در این شرایط برخی افراد و جریانات به طور مستمر تلاش های دولت را یا منعکس نمی کردند یا ناقص منعکس می کردند و بسیاری از اقدامات دولت را نادیده می گرفتند و حتی تلاش می کردند مشکلات جامعه بیشتر نمود پیدا کند و این مسائل را بیش از پیش منعکس می کردند و هرکاری که دولت انجام می داد با برنامه ریزی سعی می کردند آن اقدامات را ناموفق و نامطلوب جلوه دهند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: طبیعی است که اگر دولت بخواهد پاسخ رسانه هایی که منفی بافی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از حد روی حقوق های نجومی مانور داده شد

بیش از حد روی حقوق های نجومی مانور داده شد