مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 09:412016-09-30سياسي

فارس گزارش می دهد نگاهی بر وضعیت گردشگری و مهمان نوازی مردم مازندران


انتخاب مازندران برای سفر گردشگران، به خاطر میهمان نواز بودن مردم مازندران، ظرفیت متنوع اسکان، غذاهای محلی، دارا بودن جاذبه های طبیعی، تاریخی، - فرهنگی، آداب و سنن و .

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، مازندران به دلیل طبیعت بکر و سرسبز و همچنین آب و هوای دلپذیر، همواره یکی از مقاصد مهم گردشگری داخلی و خارجی محسوب می شود.

شهرهای مختلفی که در این استان قرار دارند، هر یک دارای جاذبه های منحصر به فردی است که دیدار مجدد گردشگر را سبب می شوند.

شاید برای خیلی از ما این سؤال پیش آمده است که با وجود تمام مشکلات برای سفر به مازندران چرا باز هم شمال؟ ایران فقط یک شمال نیست! هر ساله استقبال مردم به مازندران در تعطیلات باعث ترافیک سنگینی در جاده های منتهی به این استان می شود، به طوری که بسیاری از مردم ساعت ها وقت خود را در جاده ها سپری می کنند.

اگر چه در دیگر نقاط کشور نیز گزارش هایی از شلوغی و ترافیک اعلام می شود اما شمال کشور به عنوان مهم ترین مقصد مسافران در تعطیلات محسوب می شود.

با بروز ترافیک های سنگین به عبارتی لاک پشتی در جاده های منتهی به شمال کشور، این سؤال مطرح می شود که چرا مسافران به دیگر نقاط گردشگری تمایل ندارند و در هر فرصتی اولین گزینه آنها شمال کشور است؟ یکی از دلایل اصلی این امر این است که درصد بالایی از گردشگران اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد نگاهی بر وضعیت گردشگری و مهمان نوازی مردم مازندران

فارس گزارش می دهد نگاهی بر وضعیت گردشگری و مهمان نوازی مردم مازندران