مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 09:262016-09-30سياسي

با حضور تولیت آستان قدس رضوی؛ سامانه هوشمند زیارت نیابتی حرم مطهر رضوی رونمایی شد


هم زمان با هفته دفاع مقدس در ویژه برنامه سی و هفتمین سالگرد شهید هاشمی نژاد، از سامانه هوشمند زیارت نیابتی حرم مطهر رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تولیت آستان قدس رضوی پس از رونماییاز سامانه هوشمند زیارت نیابتی حرم مطهر رضوی گفت: سامانه هوشمند زیارت نیابتی، کار بسیار پسندیده ای است که یقیناً برای مجریان و شرکت کنندگان در این طرح باقیات و صالحات ارزشمندی باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی ابراز کرد: بنده نیز برای آنکه در این فعالیت سهیم باشم، به نیابت از شهید هاشمی نژاد که امروز سالگرد این شهید والامقام است، زیارت نیابتی به جا می آورم.

در حاشیه این مراسم معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به خبرنگار ما گفت: معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ مبارک و اسلامی زیارت از راه دور، سامانه ای را در شبکه اجتماعی تلگرام طراحی کرده است تا عاشقان و دلدادگان به ساحت قدسی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند از اقصی نقاط کشور و جهان، حرم ملائک پاسبان رضوی را زیارت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی ادامه داد: این سامانه هم زمان با هفته دفاع مقدس در بستر تلگرام آغاز به کارکرد و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اولین زیارت ها به نیابت از آن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور تولیت آستان قدس رضوی؛ سامانه هوشمند زیارت نیابتی حرم مطهر رضوی رونمایی شد

با حضور تولیت آستان قدس رضوی؛ سامانه هوشمند زیارت نیابتی حرم مطهر رضوی رونمایی شد