مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 02:262016-09-29اجتماعي

شهردار تبریز: هسته مرکزی شهر تبریز از ناهنجاری های ترافیکی رنج می برد


شهردار تبریز با بیان این که هسته مرکزی شهر از ناهنجاری های ترافیکی رنج می برد، اتصال خط یک مترو به ایستگاه های مرکزی شهر را اقدام تحول آفرین در این محدوده خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، صادق نجفی در مراسم افتتاح یادمان شمس تبریزی اظهار داشت: باغ گلستان به گواه منابع تاریخی، در روزگاری نه چندان دور، مدفن عرفای نامی و در دوره معاصر نیز یک مجموعه خاطره انگیز و زیبا برای شهروندان بوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه این مجموعه تا حدودی از پیشینه هویتی خود دور شده است، با این حال، توجه ویژه ای که شهرداری تبریز به این بوستان دارد، می تواند نتیجه بخش باشد.

شهردار تبریز با اشاره به این که نام شمس با آوازه حکمت و اندیشه انسان ساز مولانا عجین است، خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای یادمان شمس تبریزی، فضاسازی های زیبا و اجرای برنامه های فرهنگی و ادبی، از جمله تمهیداتی است که در این راستا پایه ریزی شده و در کنار طراحی و احداث یادمان شمس، نشانگر پاسداشت عرفای نامی خفته در این مجموعه است.

نجفی، توسعه چهار راه شریعتی را از ضرورت های مهم محدوده مرکزی شهر خواند و افزود: این چهارراه، از بخش های خاطره انگیز، محبوب و جذاب شهر است که متاسفانه فضای کالبدی آن، وضعیت مطلوبی ندارد؛ از این رو امیدواریم طبق طرح توسعه شهر، این چهارراه با اجرای برنامه ای مشابه پروژه چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز: هسته مرکزی شهر تبریز از ناهنجاری های ترافیکی رنج می برد

شهردار تبریز: هسته مرکزی شهر تبریز از ناهنجاری های ترافیکی رنج می برد