مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 22:552016-09-29فرهنگي

معرفی برگزیدگان همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم+فیلم


کتاب "همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم" شامل مقالات، پوستر و چکیده های برتر در 416 صفحه منتشر شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در پایان این همایش دو روزه و در پنل سلامت معنوی، صاحبان مقالات نگاه قرآن به آرامش حقیقی، هنرهای چهارگانه سبک زندگی مومنانه و نقش سلامت قلب در سبک زندگی از منظر قرآن کریم به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در پنل قرآن و سلامت روانی، مقالات بررسی اثربخشی تدبر در آیات قرآن بر افزایش سلامت روان، بررسی عوامل موثر بر سلامت روان با تاکید بر سوره بقره و مقاله تطبیق اولویت خصوصیات بیولوژیک ابزار مغز در علوم شناختی با آیات قرآن کریم، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پنل سلامت اجتماعی، مقاله بررسی شاخصه های فرهنگ اسلامی جهت تامین سلامت فردی و اجتماعی از منظر قرآن کریم حائز رتبه اول شد و مقاله نقد دیدگاه های مستشرقان درباره چالش های حجاب اسلامی، حائز رتبه شایسته تقدیر شد.

در پنل سلامت جسمانی نیز مقاله خواب و بیداری به عنوان یکی از ارکان حفظ الصحه در قرآن کریم، رتبه اول را کسب کرد.

مفهوم شناسی واژه لغو در واژه نامه های قرآنی و نسبت آن با مفهوم درمان بی نتیجه از دیدگاه پزشکی رتبه دوم و مقاله بررسی سه عامل تغذیه بهداشت فردی و محیط زیست بر سلامت جسمانی، رتبه سوم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم+فیلم

معرفی برگزیدگان همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم+فیلم