مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 21:552016-09-29اقتصادي

میلیونرهایی که با مایکروسافت میلیونر شدند!


برای همه آنهایی که شانس آن را داشتند تا در روزهایی که مایکروسافت اوج می گرفت، واگن خود را به قطار آن ببندند، نتیجه فوق العاده بود.

تخمین زده می شود که در همین روزها مایکروسافت 3 میلیارد و 12 هزار میلیونر را تحویل جامعه بشری داد! حتی آنهایی که به این حد .

- برای همه آنهایی که شانس آن را داشتند تا در روزهایی که مایکروسافت اوج می گرفت، واگن خود را به قطار آن ببندند، نتیجه فوق العاده بود.

تخمین زده می شود که در همین روزها مایکروسافت 3 میلیارد و 12 هزار میلیونر را تحویل جامعه بشری داد! حتی آنهایی که به این حد نرسیدند نیز کم به دست نیاوردند.

نگاهی به فهرست میلیونرهای مایکروسافت، به خوبی نشان می دهد که قطار مایکروسافت برای چه کسانی خوشبختی آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هرچند مایکروسافت بسیاری را به قشر ثروتمند تبدیل کرده است، تعدادی اندک بیش از سایرین از این سفره بهره برده اند؛ افرادی که البته همه آنها سرمایه به دست آمده را در مایکروسافت هزینه نکردند و برخی از آنها به دنبال راه های متفاوت و خلاقانه تری برای خرج کردن سرمایه خود رفتند.

در این جا نگاهی می کنیم به تعدادی از چهره های سابق مایکروسافت و اینکه درآمدهای میلیونی و بعضا میلیاردی خود را چگونه بعد از مایکروسافت، خرج کرده و می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیونرهایی که با مایکروسافت میلیونر شدند!

میلیونرهایی که با مایکروسافت میلیونر شدند!