مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 20:562016-09-29فرهنگي

امشب صورت گرفت برگزاری نهمین جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه در اقلید


نهمین جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه امشب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید برگزار شد.

- برگزاری نهمین جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه در اقلید نهمین جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه امشب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اقلید، نهمین جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه امشب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان در حاشیه این آیین به فراخوان نهمین جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه اشاره و از ارائه 214 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

رضا علی اکبری بابیان اینکه جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه با موضوع انتظار و امام زمان(عج) به صورت منطقه ای برگزار می شود از شرکت شاعران برتر استان های فارس، اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و یزد در این جشنواره سخن گفت و بیان داشت: 10 اثر برجسته و برگزیده با داوری اساتید این عرصه انتخاب شده و شاعران این آثار به شعرخوانی در این آیین می پردازند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه تصریح کرد: فرهنگ و ترویج آن در زمینه های مختلف و با افکار و منش متفاوت نقش اساسی در جوامع دارد، از این رو باید مسؤولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب صورت گرفت برگزاری نهمین جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه در اقلید

امشب صورت گرفت برگزاری نهمین جشنواره شعر و داستانک مسافر آدینه در اقلید