مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 20:202016-09-29اجتماعي

افزایش حمایت دولت از آموزش و پرورش استثنایی


در کشور بیش از 70 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه داریم - وزیر آموزش و پرورش از افزایش اعتبار آموزش و پرورش استثنایی خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما فانی وزیر آموزش و پرورش عصر امروز در آیین اختتامیه اردوی تفریحی و آموزشی کودکان استثنایی 17 استان کشور در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله شهرستان میاندرود گفت: در کشور بیش از 70 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه داریم و به همین میزان هم دانش آموزانی داریم که در مرز دانش آموزان عادی و استثنایی هستند .

وی افزود: وظیفه اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی یا سازمان آموزش و پرورش با دانش آموزان با نیازهای ویژه این است که بر معلولیت خود غلبه کنند و به عنوان یک عنصر موثر در جامعه ظاهر شدند و باور توانستن و نقش آفرین بودن در آنها مانند دیگر افراد جامعه ایجاد و تقویت شود .

وزیرآموزش و پرورش یکی از برنامه های مهم در تقویت خود باوری را برگزاری اردو های آموزشی و تفریحی دانست و افزود: این اقدام موجب می شود دانش آموزان احساس کنند توسط جامعه و مسئولان دیده می شوند .

این فعالیت ها با کمک آموزش و پرورش و همت خیران نیک اندیش ممکن می شود که بخش نرم افرازی و محتوایی این اردو با تعامل و تلاش مربیان و معلمان آموزش استثنایی که کلید اصلی آموزش و پرورش را در دست دارند ، میسر می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حمایت دولت از آموزش و پرورش استثنایی

افزایش حمایت دولت از آموزش و پرورش استثنایی