مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 20:102016-09-29ورزشي

مراسم نخستین سالگرد هادی نوروزی در بابل


اهدای تندیس پهلوانی از طرف مربی کشتی هادی نوروزی به حسن یزدانی و نشان افتخار مهدی رحتمی به نماینده وی امیری، از دیگر برنامه هایی بود که اجرا شد - مراسم نخستین سالگرد درگذشت هادی نوروزی عصر امروز در بابل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، نخستین سالگرد درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز با حضور پرشور علاقه مندان به این بازیکن در روستای کپورچال بابل برگزارشد.

مراسم با تلاوت قران و پخش سرود ملی آغاز شد و پس از پخش کلیپ گل های هادی نوروزی، قنبرپور ریس آکادمی پرسپولیس سخنرانی کرد .

اهدای تندیس پهلوانی از طرف مربی کشتی هادی نوروزی به حسن یزدانی و نشان افتخار مهدی رحتمی به نماینده وی امیری، از دیگر برنامه هایی بود که اجرا شد.

در حین اجرای دومین بخس برنامه این مراسم یعنی تجلیل از یزدانی حوالی ساعت 16 بارش بارن آغاز که دقایقی بعد تبدیل به رگبار شد و به صورت کامل این مراسم را که در کنار مقبره ابدی کاپیتان و در فضای باز در حال برگزار بود ، متوقف کرد.

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس اول تیر ماه 1364در روستای کپورچال شهرستان بابل در مازندران دیده به جهان گشود و نهم مهر پارسال در منزلش در تهران به دلیل ایست قلبی درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نخستین سالگرد هادی نوروزی در بابل

مراسم نخستین سالگرد هادی نوروزی در بابل