مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 16:402016-09-29اقتصادي

ثبت درخواست54متقاضی طرح ساخت اقامتگاه بوم گردی در استان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 54 متقاضی طرح ساخت اقامتگاه بوم گردی در این اداره کل درخواست خود را ثبت کرده اند.

- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ثبت درخواست54متقاضی طرح ساخت اقامتگاه بوم گردی در استان " مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 54 متقاضی طرح ساخت اقامتگاه بوم گردی در این اداره کل درخواست خود را ثبت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما"، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در آیین افتتاح نخستین اقامتگاه بوم گردی در استان کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این واحد بوم گردی را 200 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان 80 میلیون تومان تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت و 120 میلیون تومان توسط سرمایه گذار هزینه شد.

وی ادامه داد: از مزایای اجرای این طرح، مشارکت و مالکیت توسط یک واحد خانوادگی است که موجب پایداری این طرح می شود و به توسعه آن در آینده کمک می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این واحد بوم گردی به گذشته ما مربوط می شود و نوع زندگی گذشته مردم استان ما را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت درخواست54متقاضی طرح ساخت اقامتگاه بوم گردی در استان

ثبت درخواست54متقاضی طرح ساخت اقامتگاه بوم گردی در استان