مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 16:162016-09-29ورزشي

در هفته نیروی انتظامی همایش پیاده روی خانوادگی در کرمانشاه برگزار می شود


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه 9 مهرماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای والامقام در کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای والامقام در کرمانشاه برگزار می شود.

همایش بزرگ پیاد ه روی خانوادگی در روز جمعه مورخ نهم مهرماه سال جاری ساعت 7 و 30 دقیقه از مقابل شهرداری کرمانشاه واقع در میدان غدیر به سمت پارک لاله، نرسیده به میدان فردوسی انجام می گیرد.

همایش یاد شده با همکاری نیروی انتظامی استان، بانک قوامین، شهرداری، هیأت ورزش های همگانی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان و ناحیه مقامت بسیج کرمانشاه طراحی و برنامه ریزی شده است.

براساس این گزارش، شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است و در پایان این همایش پیاده روی به قید قرعه به شرکت کنندگان ده ها جوایز نفیس اهدا می شود.

انتهای پیام/2700/ت10 http://fna.

ir/K80DDA نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته نیروی انتظامی همایش پیاده روی خانوادگی در کرمانشاه برگزار می شود

در هفته نیروی انتظامی همایش پیاده روی خانوادگی در کرمانشاه برگزار می شود