مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 13:212016-09-29پزشكي

رییس مرکز بهداشت کرمان: بهورزان بهترین خدمات را در روستاها ارائه می دهند


رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمان گفت: بهورزان بهترین خدمات را به جمعیت مورد نظر ما در روستاها و مناطق محروم به لحاظ شناخت از منطقه ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، سیدجعفر ترابی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از بهورزان استان کرمان، این قشر را دستان پرتوان مرکز بهداشت در نقاط دور دست دانست و اظهار داشت: خدماتی که بهورزان در بخش های مختلف سلامت به مردم محروم در نقاط مختلف کشور ارائه می دهند، قابل تقدیر است.

وی گفت: جمعیت روستایی کرمان بیش از 110 هزار نفر است و کمبود امکانات هم مانع خدمت رسانی بهورزان نیست، بهورزان جمعیت موردنظر را در روستاها و مناطق محروم می شناسند و این مسئله خیال ما را به لحاظ ارائه خدمات راحت می کند.

ترابی عنوان کرد: بهورزان هیچ چشم داشتی در ارائه خدمات ندارند و مناطقی را پوشش می دهند که شاید رفت و برگشت به این مکان ها سخت ترین کار باشد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: تلاش های بهورزان در محروم ترین مناطق کشور و به افراد نیازمندی که دسترسی به امکانات بهداشت و درمان ندارند، از خدمات و اقداماتی است که هم مورد رضایت خداوند و هم از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز بهداشت کرمان: بهورزان بهترین خدمات را در روستاها ارائه می دهند

رییس مرکز بهداشت کرمان: بهورزان بهترین خدمات را در روستاها ارائه می دهند