مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 13:102016-09-29حوادث

مانور اطفای حریق در شهرک صنعتی شمس آباد


مانور کنترل اتش سوزی به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی ، با حضور معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ این مراسم که با هدف ارتقای سطح ایمنی در شهرکها و نواحی صنعتی و صیانت از سرمایه های ملی برگزار شد، ماموران آتش نشانی با همکاری نیروهای اورژانس انواع عملیات رسیدگی به حریق را به نمایش گذاشتند.

نیروهای آتش نشانی چهار ایستگاه نصیرآباد، شمس آباد، پرند و حسن آباد در این مانور عملیات اطفای حریق مایعات اشتعال زا، خودرو، مهار کپسول گاز داخل حریق، حریق جامدات، امداد و نجات مصدوم افتاده در چاه و حمل مصدوم را با استفاده از تجهیزات و امکانات موردنیاز انجام دادند که عملیات در تمامی مراحل با موفقیت انجام شد.

در این مانور اطفای حریق ،مهندس علی یزدانی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، محمدرضا قاهری بدر، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران و تعدادی از مسئولان شهرستان، حضور داشتند .

در پایان این مراسم مسئولان دومین ایستگاه آتش نشانی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد را افتتاح کردند و در جریان جزییات عملکرد شرکت خدماتی این شهرک در حوزه ایمنی بهداشتی و زیست محیطی HSE قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور اطفای حریق در شهرک صنعتی شمس آباد

مانور اطفای حریق در شهرک صنعتی شمس آباد