مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 11:212016-09-29فناوري

دهمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات مخابراتی ترکمنستان آغاز بکار کرد+تصاویر


دهمین نمایشگاه بین‏ المللی صنعت ارتباطات مخابراتی، فناوری ارتباطات و اطلاعات ترکمنستان در عشق ‏آباد آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در عشق آباد، دهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری ارتباطات و اطلاعات ترکمنستان Türkmen Tel 2016 ، ساعتی پیش با حضور مقامات عالی رتبه دولتی این کشور در عشق آباد آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بیش از 90 شرکت از 18 کشور جهان و بدون حضور شرکت های ایرانی، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در این صنعت را به نمایش گذاشته اند.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری ارتباطات و اطلاعات ترکمنستان همچنین آخرین تولیدات صنعت مخابرات، ارتباطات، صدا و سیما، سامانه های ماهواره ای و نیز جدیدترین دستاوردها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

در حاشیه نمایشگاه مذکور، همایش بین المللی علمی و تجربی فناوری ارتباطات نیز با حضور مقامات و کارشناسان مربوطه دولتی ترکمنستان و نمایندگان شرکت های خارجی در محل سالن کنفرانس نمایشگاه عشق آباد برگزار خواهد شد.

قرار است تعداد زیادی مقاله تخصصی از سوی شرکت های خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه بین المللی در زمینه های سیستم های ماهواره ای، مخابرات و ارتباطات در این همایش ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات مخابراتی ترکمنستان آغاز بکار کرد+تصاویر

دهمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات مخابراتی ترکمنستان آغاز بکار کرد+تصاویر