مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 09:452016-09-29اقتصادي

ایران می تواند نقطه تمرکز بازار صنعت اب منطقه باشد


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ایران می تواند نقطه تمرکز برای بازار صنعت اب منطقه تعریف شود و اگر انجمن های صنفی را فعال کنیم این اتفاق خواهد افتاد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 19 مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ایران می تواند نقطه تمرکز برای بازار صنعت اب منطقه تعریف شود و اگر انجمن های صنفی را فعال کنیم این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصداوسیما حمیدرضا جانباز با اشاره به اینکه اگر دولت نیز در این زمینه حمایت کند این ظرفیت در بخش خصوصی وجود دارد که کار مشترک با خارجی ها در کلاس بین المللی انجام دهیم ، تأکید کرد: رسالت خود را در این می بینیم که بخش خصوصی ایرانی و بخش خصوصی صاحب نام خارجی بتوانند طرح های مشترکی اجرا کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: دوازدهیمن نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب امسال نشان داد بخش خصوصی ایرانی ظرفیت حضور در بازارهای خوب و فعال منطقه را دارد و در مدت زمان بسیار کم می تواند فن آوریهای جدید را بومی کند.

وی با اشاره به اینکه 110 قرارداد برای اجرای طرح های آب و فاضلاب در بخش های خصوصی در ماههای اخیر بسته شده است ، افزود: 40 تا 45 درصد این طرحها عملیاتی شده و بقیه در مرحله اجرایی است و تعداد زیادی از آنها نیز به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران می تواند نقطه تمرکز بازار صنعت اب منطقه باشد

ایران می تواند نقطه تمرکز بازار صنعت اب منطقه باشد