مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 04:552016-09-29بين الملل

سندرز: همه باید هیلاری کلینتون رای دهیم


برنی سندرز در سخنانی در نیوهمپشایر از هواداران خود خواست مشتاقانه در انتخابات روز هشتم نوامبر مشارکت کنند و به هیلاری کلینتون رای بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری ضدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ نامزد پیشین حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا در سخنانی در نیوهمپشایر از هواداران خود خواست مشتاقانه در انتخابات روز هشتم نوامبر مشارکت کنند و به هیلاری کلینتون رای بدهند.

برنی سندرز که به دعوت هیلاری کلینتون، رقیب پیشین خود، وی را در رویدادی تبلیغاتی در نیوهمپشایر همراهی می کرد مدعی شد آمریکا ثروتمندترین ملت تاریخ دنیاست و مردم این کشور نباید اجازه بدهند افرادی بین آنها تفرقه بیندازند و بر آنها حکومت کنند.

سندرز به هواداران حزب دموکرات تاکید کرد اگر متحد باشید و انسجام خود را حفظ کنید گروه های حریص و قدرتمند دارای منافع ویژه نمی توانند بر شما حکمرانی کنند و شما این توانایی را خواهید داشت که ضمن اقدام برای ایجاد تغییر در دنیا نظام آموزش عالی کشور خود را نیز متحول سازید.

برنی سندرز مدعی شد آمریکا پیشتر نخستین کشوری بود که بیشترین جمعیت دارای تحصیلات دانشگاهی را داشت اما امروز ما در رده پانزدهم دنیا قرار داریم و این قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: همه باید هیلاری کلینتون رای دهیم

سندرز: همه باید هیلاری کلینتون رای دهیم