مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 00:262016-09-28اجتماعي

فرماندار شهریار: راه اندازی بیمارستان در شهریار به یک معضل و یک آرزو تبدیل شده بود


تکمیل و راه اندازی بیمارستان در این شهرستان به یک معضل و مشکل و یک آرزو تبدیل شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازر، سعید ناجی در سومین گردهمایی خیرین که با حضور خیرین صباشهر و شاهدشهر برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل و راه اندازی بیمارستان به یک معضل و مشکل و یک آرزو تبدیل شده بود که همه دست به دست هم دادند تا اگر اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ ندهد این پروژه به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: از ابتدا پنج محور اصلی به عنوان اولویت ما در نظر گرفته شد که می توان به موضوعات اصلی حمل و نقل، آموزش و پرورش، آب شرب و کشاورزی، بهداشت و سلامت و درمان اشاره کرد.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته و ارائه آمار و اطلاعات تکمیلی در ارتباط با محورهای مطرح شده، اقدامات صورت گرفته را قابل قبول و مثبت دانست.

وی عملکرد مجموعه مدیریت شهرستان را در خصوص بهداشت، درمان و سلامت قابل توجه دانست و گفت: امیدواریم اقدامات صورت گرفته به نقطه مطلوب برسد تا شهرستان شهریار به استانداردهای موجود در این زمینه نزدیک شود.

ناجی در پایان متذکر شد: همدلی و همراهی و همفکری قابل قبولی بین مسؤولان شهرستان شکل گرفته است که نتیجه این همدلی و همراهی را در سطح شهرستان شاهد هستیم و امیدواریم بتوانیم به نحوی حرکت کنیم که مردم رضایتمندی و رفاه بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهریار: راه اندازی بیمارستان در شهریار به یک معضل و یک آرزو تبدیل شده بود

فرماندار شهریار: راه اندازی بیمارستان در شهریار به یک معضل و یک آرزو تبدیل شده بود