مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 23:062016-09-28فرهنگي

نفرات برتر جشنواره خوشنویسی مشق عشق معرفی شدند


با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر نفرات برتر جشنواره خوشنویسی مشق عشق معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این آیین در رشته ی نستعلیق؛ شهریار روزی طلب به عنوان نفر اول، تیمور خدابخش به عنوان نفر دوم، و ابراهیم نظری به عنوان نفر سوم معرفی شدند و همچنین از حمید نصیرپور ، حسین نصیرپور ، شهرام فرشباف ، عارف نصیرپور و میر علیرضا حسینی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در رشته شکسته نستعلیق نیز امیر دانش مراغه ای به عنوان نفر اول و یونس آتش بار به عنوان نفر سوم معرفی شدند و هیأت داوران کسی را حائز رتبه دوم ندانستند.

همچنین در این رشته از حبیب نصیرپور ، امین هیهاتی آذر ، علی نجمی ، داود رسولی فر و اصغر مغفرت با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است میرحسین زنوزی ، میرحیدر موسوی ، محمدعلی فرزبود و محمدرضا اقتدارزاده دواری دومین جشنواره خوشنویسی مشق عشق را بر عهده داشتند.

این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب خلق آثار فاخر خوشنویسی با محوریت ایثار و شهادت و شهدای مدافع حرم و به خصوص شهید حاج سیدرضا مراثی در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین خلق آثار خوشنویسی فاخر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی هرچه بیشتر جامعه هنری و آحاد مردم با ادبیات حماسی ایران اسلامی و گرامی داشت خوشنویسان مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر جشنواره خوشنویسی مشق عشق معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره خوشنویسی مشق عشق معرفی شدند